V prípade, že váš let bol zrušený v dostatočnom časovom predstihu, túto skutočnosť vám oznámi agent call centra. Zároveň vám ponúkne možné náhradné riešenia. Alebo sa môžete túto nepríjemnú skutočnosť dozvedieť až priamo na letisku. V tom prípade je najlepší a najrýchlejší spôsob, že sa dohodnete o náhradnom lete alebo o refundácii priamo na letisku v stánku leteckej spoločnosti.
Pri zrušenom lete sa vždy postupuje individuálne, podľa pokynov leteckej spoločnosti. Zvyčajne vám letecká spoločnosť ponúkne iný náhradný let. Ak s náhradným letom nebudete súhlasiť, bude v iných časoch( časový rozdiel minimálne 3 hodiny oproti pôvodnej letenke) alebo dátume, máte nárok na vyžiadanie sumy za nepreletenú časť letenky. Môže sa stať, že letecká spoločnosť nemá iné náhradné riešenie, vtedy vám zvyčajne ponúkne vrátenie plnej sumy.

