Call centrum
02 4445 7777
Po-Pia: 9-18:00, Sob: 10-13:00

Online rezervácia leteniek

[Folder]
[Folder]
[Folder]  (návrat)
[Folder]  (návrat)






Dospelý
16+
Mládežník
12 - 15 r.
Dieťa
2 - 11 r.
Kojenec
0-23mes
[Folder]
Vyhľadať na novej verzii letenky.sk

Online rezervácia leteniek Ryanair


Dospelý
16+ r.
Mládežník
12-15 r.
Dieťa
2-11 r.
Kojenec
0-23mes.

Online rezervácia leteniek Wizzair


Dospelý
14+ r.
Dieťa
2-14 r.
Kojenec
0-23mes.

Online rezervácia leteniek

[Folder]


Dospelý
16+
Mládežník
12 - 15 r.
Dieťa
2 - 11 r.
Kojenec
0-23mes
Archív správ

Aktuality

[Dominikánska Republika, Stredná a Južná Amerika super lacno!]
12.06.2017
Dominikánska Republika, Stredná a Južná Amerika super lacno!

Túto ponuku si nenechajte ujsť! Super lacné letenky do Karibiku, Strednej a Južnej Ameriky z Amsterdamu už od 163 €. 

 

 

viac
[Pribudnú nové linky za oceán]
23.05.2017
Pribudnú nové linky za oceán

Skvelá správa! Ryanair bude lietať do severnej a južnej Ameriky.

 

 

 

viac
[Lietajte z Košíc do Ázie a Afriky už od 393 €]
03.05.2017
Lietajte z Košíc do Ázie a Afriky už od 393 €

Z Košíc poletíte do svetových destinácií za skvelé ceny a navyše so špičkovou leteckou spoločnosťou. Rezervujte si akciové spiatočné letenky a spoznajte krajiny ako India, Malajzia, Vietnam, Thajsko, Čína alebo dokonca Maurícius.

viac

Stratili alebo poškodili mi batožinu. Čo mám robiť?


Stratili alebo poškodili mi batožinu. Čo mám robiť?

Potrebné je, aby ste stratu, resp. poškodenie batožiny ihneď po prílete nahlásili pri priehradke, kde sa vyzdvihujú batožiny. Strata sa nahlasuje priamo v leteckej spoločnosti alebo v stánku Straty a nálezy (Lost and Found). Nezabudnite si v tomto prípade vyžiadať písomné potvrdenie a starostlivo ho uschovajte. V žiadnom prípade neopúšťajte príletovú zónu bez uvedeného dokladu o strate alebo poškodení.

V prípade, že batožina mešká, máte nárok na zakúpenie najnevyhnutnejších potrieb, ktoré vám letecká spoločnosť preplatí, no budete potrebovať doklady o nákupe a, samozrejme, doklad o strate batožiny. Každá letecká spoločnosť má však pre tieto prípady svoje vlastné podmienky. Treba, aby ste sa vy sami svojich práv na náhradu dožadovali priamo v leteckej spoločnosti.

Ak vám stratenú batožinu doručia neskôr do miesta vášho aktuálneho pobytu, je potrebné, aby ste si ju hneď pred pracovníkom, ktorý vám ju doručil, skontrolovali a v prípade, že bola poškodená alebo vykradnutá, nechali si to od doručovateľa potvrdiť. Túto udalosť treba najneskôr do 5 dní od doručenia batožiny oznámiť leteckej spoločnosti, v opačnom prípade strácate nárok na akúkoľvek náhradu.

© 1998-2016. Všetky práva vyhradené.          Všeobecné obchodné podmienky  |  Ochrana údajov  |  Kontakt

IATA accredited agent