Call centrum
02 4445 7777
Po-Pia: 9-18:00, Sob: 10-13:00

Online rezervácia leteniek

[Folder]


Dospelý
16+
Mládežník
12 - 15 r.
Dieťa
2 - 11 r.
Kojenec
0-23mes
Archív správ

Aktuality

[Otváracie hodiny počas veľkonočných sviatkov]
21.03.2018
Otváracie hodiny počas veľkonočných sviatkov

Chcete vedieť, kedy nás zastihnete v období veľkonočných sviatkov?

 

 

 

viac
[Z Bratislavy do Turecka novou linkou]
16.03.2018
Z Bratislavy do Turecka novou linkou

Z Bratislavy budú môcť Slováci lietať už aj do Turecka. Spoločnosť Ryanair otvára ďalšiu novú linku. 

 

 

 

viac
[Wizzair prekvapuje! Má 9 nových liniek!]
02.03.2018
Wizzair prekvapuje! Má 9 nových liniek!

Dobré správy! Pribudne 9 nových liniek do zaujímavých destinácií v Európe!

 

 

 

viac
[Ruší sa spojenie z Bratislavy do Berlína]
18.01.2018
Ruší sa spojenie z Bratislavy do Berlína

Letecké spojenie z Bratislavy do Berlína bude tento rok ukončené. 

 

 

 

viac
[Otváracie hodiny počas vianočných sviatkov]
06.12.2017
Otváracie hodiny počas vianočných sviatkov

Počas sviatkov sme tu pre Vás každý pracovný deň od 9:00 do 18:00, v sobotu od 10:00 do 13:00. Kontaktovať nás môžete na telefónnom čísle + 421 (2) 4445 7777 alebo e-mailom na info@letenky.sk.

 

 

viac

Stratili alebo poškodili mi batožinu. Čo mám robiť?


Stratili alebo poškodili mi batožinu. Čo mám robiť?

Potrebné je, aby ste stratu, resp. poškodenie batožiny ihneď po prílete nahlásili pri priehradke, kde sa vyzdvihujú batožiny. Strata sa nahlasuje priamo v leteckej spoločnosti alebo v stánku Straty a nálezy (Lost and Found). Nezabudnite si v tomto prípade vyžiadať písomné potvrdenie a starostlivo ho uschovajte. V žiadnom prípade neopúšťajte príletovú zónu bez uvedeného dokladu o strate alebo poškodení.

V prípade, že batožina mešká, máte nárok na zakúpenie najnevyhnutnejších potrieb, ktoré vám letecká spoločnosť preplatí, no budete potrebovať doklady o nákupe a, samozrejme, doklad o strate batožiny. Každá letecká spoločnosť má však pre tieto prípady svoje vlastné podmienky. Treba, aby ste sa vy sami svojich práv na náhradu dožadovali priamo v leteckej spoločnosti.

Ak vám stratenú batožinu doručia neskôr do miesta vášho aktuálneho pobytu, je potrebné, aby ste si ju hneď pred pracovníkom, ktorý vám ju doručil, skontrolovali a v prípade, že bola poškodená alebo vykradnutá, nechali si to od doručovateľa potvrdiť. Túto udalosť treba najneskôr do 5 dní od doručenia batožiny oznámiť leteckej spoločnosti, v opačnom prípade strácate nárok na akúkoľvek náhradu.

© 1998-2016. Všetky práva vyhradené.          Všeobecné obchodné podmienky  |  Ochrana údajov  |  Kontakt

IATA accredited agent