Call centrum
02 4445 7777
Po-Pia: 9-18:00, Sob: 10-13:00

Online rezervácia leteniek

[Folder]


Dospelý
16+
Mládežník
12 - 15 r.
Dieťa
2 - 11 r.
Kojenec
0-23mes
Archív správ

Aktuality

[Bratislavské letisko má na letnú sezónu lety do cyperskej Larnaky]
24.06.2019
Bratislavské letisko má na letnú sezónu lety do cyperskej Larnaky

Bratislavské letisko má nové pravidelné spojenie s cyperskou Larnakou.

viac
[Toto sú najlepšie nízkonákladové letecké spoločnosti roku 2019]
19.06.2019
Toto sú najlepšie nízkonákladové letecké spoločnosti roku 2019

Stránka Skytrax Awards uverejnila zoznam najlepších nízkonáklodových aeroliniek.

viac
[Poď na Island! Letenky z Viedne už od 68 €]
17.06.2019
Poď na Island! Letenky z Viedne už od 68 €

Na Islande dnes oslavujú svoj národný deň. Islanďania idú do ulíc, aby oslávili nezávislosť.

viac
[Ryanair sa chystá spustiť novú leteckú spoločnosť na Malte]
12.06.2019
Ryanair sa chystá spustiť novú leteckú spoločnosť na Malte

Írsky dopravca v súčasnosti vedie rozhovory s maltskými orgánmi o leteckom dopravnom osvedčení pre novú leteckú spoločnosť.

viac
[Kam letieť z Bratislavy v lete 2019?]
10.06.2019
Kam letieť z Bratislavy v lete 2019?

Letný letový poriadok bratislavského letiska bol spustený 1. apríla.

viac

Stratili alebo poškodili mi batožinu. Čo mám robiť?


Stratili alebo poškodili mi batožinu. Čo mám robiť?

Potrebné je, aby ste stratu, resp. poškodenie batožiny ihneď po prílete nahlásili pri priehradke, kde sa vyzdvihujú batožiny. Strata sa nahlasuje priamo v leteckej spoločnosti alebo v stánku Straty a nálezy (Lost and Found). Nezabudnite si v tomto prípade vyžiadať písomné potvrdenie a starostlivo ho uschovajte. V žiadnom prípade neopúšťajte príletovú zónu bez uvedeného dokladu o strate alebo poškodení.

V prípade, že batožina mešká, máte nárok na zakúpenie najnevyhnutnejších potrieb, ktoré vám letecká spoločnosť preplatí, no budete potrebovať doklady o nákupe a, samozrejme, doklad o strate batožiny. Každá letecká spoločnosť má však pre tieto prípady svoje vlastné podmienky. Treba, aby ste sa vy sami svojich práv na náhradu dožadovali priamo v leteckej spoločnosti.

Ak vám stratenú batožinu doručia neskôr do miesta vášho aktuálneho pobytu, je potrebné, aby ste si ju hneď pred pracovníkom, ktorý vám ju doručil, skontrolovali a v prípade, že bola poškodená alebo vykradnutá, nechali si to od doručovateľa potvrdiť. Túto udalosť treba najneskôr do 5 dní od doručenia batožiny oznámiť leteckej spoločnosti, v opačnom prípade strácate nárok na akúkoľvek náhradu.

© 1998-2016. Všetky práva vyhradené.          Všeobecné obchodné podmienky  |  Ochrana údajov  |  Kontakt

IATA accredited agent