Call centrum
02 4445 7777
Po-Pia: 9-18:00, Sob: 10-13:00

Online rezervácia leteniek

[Folder]


Dospelý
16+
Mládežník
12 - 15 r.
Dieťa
2 - 11 r.
Kojenec
0-23mes
Archív správ

Aktuality

[Laudamotion otvára nové priame linky]
16.12.2018
Laudamotion otvára nové priame linky

Z letiska Viedeň Schwechat pribudne ďalších 8 priamych spojení za skvelé otváracie ceny. 

 

viac
[Horúca Ibiza aj na jeseň za perfektné ceny od 70 EUR!]
05.09.2018
Horúca Ibiza aj na jeseň za perfektné ceny od 70 EUR!

Nová linka leteckej spoločnosti Laudamotion ponúka aj v jesenných termínoch veľmi lacný spôsob, ako si predĺžiť leto.

viac
[Otváracie hodiny počas veľkonočných sviatkov]
21.03.2018
Otváracie hodiny počas veľkonočných sviatkov

Chcete vedieť, kedy nás zastihnete v období veľkonočných sviatkov?

 

 

 

viac
[Z Bratislavy do Turecka novou linkou]
16.03.2018
Z Bratislavy do Turecka novou linkou

Z Bratislavy budú môcť Slováci lietať už aj do Turecka. Spoločnosť Ryanair otvára ďalšiu novú linku. 

 

 

 

viac
[Wizzair prekvapuje! Má 9 nových liniek!]
02.03.2018
Wizzair prekvapuje! Má 9 nových liniek!

Dobré správy! Pribudne 9 nových liniek do zaujímavých destinácií v Európe!

 

 

 

viac

Stratili alebo poškodili mi batožinu. Čo mám robiť?


Stratili alebo poškodili mi batožinu. Čo mám robiť?

Potrebné je, aby ste stratu, resp. poškodenie batožiny ihneď po prílete nahlásili pri priehradke, kde sa vyzdvihujú batožiny. Strata sa nahlasuje priamo v leteckej spoločnosti alebo v stánku Straty a nálezy (Lost and Found). Nezabudnite si v tomto prípade vyžiadať písomné potvrdenie a starostlivo ho uschovajte. V žiadnom prípade neopúšťajte príletovú zónu bez uvedeného dokladu o strate alebo poškodení.

V prípade, že batožina mešká, máte nárok na zakúpenie najnevyhnutnejších potrieb, ktoré vám letecká spoločnosť preplatí, no budete potrebovať doklady o nákupe a, samozrejme, doklad o strate batožiny. Každá letecká spoločnosť má však pre tieto prípady svoje vlastné podmienky. Treba, aby ste sa vy sami svojich práv na náhradu dožadovali priamo v leteckej spoločnosti.

Ak vám stratenú batožinu doručia neskôr do miesta vášho aktuálneho pobytu, je potrebné, aby ste si ju hneď pred pracovníkom, ktorý vám ju doručil, skontrolovali a v prípade, že bola poškodená alebo vykradnutá, nechali si to od doručovateľa potvrdiť. Túto udalosť treba najneskôr do 5 dní od doručenia batožiny oznámiť leteckej spoločnosti, v opačnom prípade strácate nárok na akúkoľvek náhradu.

© 1998-2016. Všetky práva vyhradené.          Všeobecné obchodné podmienky  |  Ochrana údajov  |  Kontakt

IATA accredited agent