Call centrum
02 4445 7777
Po-Pia: 9-18:00, Sob: 10-13:00

Online rezervácia leteniek

[Folder]


Dospelý
16+
Mládežník
12 - 15 r.
Dieťa
2 - 11 r.
Kojenec
0-23mes
Archív správ

Aktuality

[Veľká noc je za rohom! Vyrazte na spontánny výlet]
17.04.2019
Veľká noc je za rohom! Vyrazte na spontánny výlet

Veľká noc je síce už za rohom, ale na kúpu leteniek ešte stále nie je neskoro.

viac
[Istanbul má od apríla nové letisko]
15.04.2019
Istanbul má od apríla nové letisko

Istanbulské letisko Atatürk zažilo nedávno veľké sťahovanie. Jedno z najvyťaženejších letísk na svete nahradilo nové letisko Istanbul. Hlavné medzinárodné letisko sa presťahovalo na nové miesto.

viac
[Poďte do tepla! Letenky z Bratislavy už od 62 eur]
10.04.2019
Poďte do tepla! Letenky z Bratislavy už od 62 eur

Drink do ruky a pohoda na pláži! Chcete si užiť trochu slnka a dovolenkovej pohody skôr, ako obľúbené dovolenkové destinácie zaplavia masy turistov?

viac
[Čarovné Jordánsko za skvelé ceny! V máji už od 61 €]
08.04.2019
Čarovné Jordánsko za skvelé ceny! V máji už od 61 €

Známe skalné mesto Petra aj nádherná púšť Wadi Rum – koho by tieto cestovateľské skvosty nelákali?

viac
[Ryanair spustí na jeseň 15 nových liniek z Budapešti]
03.04.2019
Ryanair spustí na jeseň 15 nových liniek z Budapešti

Nové linky by mali začať lietať od októbra 2019, dvakrát až trikrát týždenne.

viac

Stratili alebo poškodili mi batožinu. Čo mám robiť?


Stratili alebo poškodili mi batožinu. Čo mám robiť?

Potrebné je, aby ste stratu, resp. poškodenie batožiny ihneď po prílete nahlásili pri priehradke, kde sa vyzdvihujú batožiny. Strata sa nahlasuje priamo v leteckej spoločnosti alebo v stánku Straty a nálezy (Lost and Found). Nezabudnite si v tomto prípade vyžiadať písomné potvrdenie a starostlivo ho uschovajte. V žiadnom prípade neopúšťajte príletovú zónu bez uvedeného dokladu o strate alebo poškodení.

V prípade, že batožina mešká, máte nárok na zakúpenie najnevyhnutnejších potrieb, ktoré vám letecká spoločnosť preplatí, no budete potrebovať doklady o nákupe a, samozrejme, doklad o strate batožiny. Každá letecká spoločnosť má však pre tieto prípady svoje vlastné podmienky. Treba, aby ste sa vy sami svojich práv na náhradu dožadovali priamo v leteckej spoločnosti.

Ak vám stratenú batožinu doručia neskôr do miesta vášho aktuálneho pobytu, je potrebné, aby ste si ju hneď pred pracovníkom, ktorý vám ju doručil, skontrolovali a v prípade, že bola poškodená alebo vykradnutá, nechali si to od doručovateľa potvrdiť. Túto udalosť treba najneskôr do 5 dní od doručenia batožiny oznámiť leteckej spoločnosti, v opačnom prípade strácate nárok na akúkoľvek náhradu.

© 1998-2016. Všetky práva vyhradené.          Všeobecné obchodné podmienky  |  Ochrana údajov  |  Kontakt

IATA accredited agent