Call centrum
02 4445 7777
Po-Pia: 9-18:00, Sob: 10-13:00

Online rezervácia leteniek

[Folder]
[Folder]
[Folder]  (návrat)
[Folder]  (návrat)






Dospelý
16+
Mládežník
12 - 15 r.
Dieťa
2 - 11 r.
Kojenec
0-23mes

Online rezervácia leteniek Ryanair


Dospelý
16+ r.
Mládežník
12-15 r.
Dieťa
2-11 r.
Kojenec
0-23mes.

Online rezervácia leteniek Wizzair


Dospelý
14+ r.
Dieťa
2-14 r.
Kojenec
0-23mes.

Online rezervácia leteniek

[Folder]


Dospelý
16+
Mládežník
12 - 15 r.
Dieťa
2 - 11 r.
Kojenec
0-23mes
Archív správ

Aktuality

[Lety z Košíc s najlepšou aerolinkou]
28.02.2017
Lety z Košíc s najlepšou aerolinkou

Košické letisko a Turkish Airlines vás spoja so svetom. Máme pre vás ponuku letov do Ameriky a Ázie alebo Afriky za skvelé ceny.

 

 

viac
[Za exotikou poletíte z Bratislavy už od 278 €]
06.03.2017
Za exotikou poletíte z Bratislavy už od 278 €

Akciové letenky do obľúbených aj nepoznaných exotických destinácií za skvelé ceny a navyše s výhodou - odletom z bratislavského letiska.

 

 

viac
[Cestujte vo dvojici!]
13.02.2017
Cestujte vo dvojici!

Emirates prináša skvelú valentínsku akciu!

Vyberte si svoju vysnívanú exotickú destináciu, rezervujte si letenky pre 2 osoby naraz a cestujte so špičkovou leteckou spoločnosťou už od 459 €.

 

viac

Stratili alebo poškodili mi batožinu. Čo mám robiť?


Stratili alebo poškodili mi batožinu. Čo mám robiť?

Potrebné je, aby ste stratu, resp. poškodenie batožiny ihneď po prílete nahlásili pri priehradke, kde sa vyzdvihujú batožiny. Strata sa nahlasuje priamo v leteckej spoločnosti alebo v stánku Straty a nálezy (Lost and Found). Nezabudnite si v tomto prípade vyžiadať písomné potvrdenie a starostlivo ho uschovajte. V žiadnom prípade neopúšťajte príletovú zónu bez uvedeného dokladu o strate alebo poškodení.

V prípade, že batožina mešká, máte nárok na zakúpenie najnevyhnutnejších potrieb, ktoré vám letecká spoločnosť preplatí, no budete potrebovať doklady o nákupe a, samozrejme, doklad o strate batožiny. Každá letecká spoločnosť má však pre tieto prípady svoje vlastné podmienky. Treba, aby ste sa vy sami svojich práv na náhradu dožadovali priamo v leteckej spoločnosti.

Ak vám stratenú batožinu doručia neskôr do miesta vášho aktuálneho pobytu, je potrebné, aby ste si ju hneď pred pracovníkom, ktorý vám ju doručil, skontrolovali a v prípade, že bola poškodená alebo vykradnutá, nechali si to od doručovateľa potvrdiť. Túto udalosť treba najneskôr do 5 dní od doručenia batožiny oznámiť leteckej spoločnosti, v opačnom prípade strácate nárok na akúkoľvek náhradu.

© 1998-2016. Všetky práva vyhradené.          Všeobecné obchodné podmienky  |  Ochrana údajov  |  Kontakt

IATA accredited agent