Aktuality
-
-
21.03.2018
Otváracie hodiny počas veľkonočných sviatkov Chcete vedieť, kedy nás zastihnete v období veľkonočných sviatkov?
- viac
-
-
16.03.2018
Z Bratislavy do Turecka novou linkou Z Bratislavy budú môcť Slováci lietať už aj do Turecka. Spoločnosť Ryanair otvára ďalšiu novú linku.
- viac
-
-
02.03.2018
Wizzair prekvapuje! Má 9 nových liniek! Dobré správy! Pribudne 9 nových liniek do zaujímavých destinácií v Európe!
- viac
-
-
18.01.2018
Ruší sa spojenie z Bratislavy do Berlína Letecké spojenie z Bratislavy do Berlína bude tento rok ukončené.
- viac
-
-
06.12.2017
Otváracie hodiny počas vianočných sviatkov Počas sviatkov sme tu pre Vás každý pracovný deň od 9:00 do 18:00, v sobotu od 10:00 do 13:00. Kontaktovať nás môžete na telefónnom čísle + 421 (2) 4445 7777 alebo e-mailom na info@letenky.sk.
- viac
Stratili alebo poškodili mi batožinu. Čo mám robiť?
- Dajte si pracovnú cestu do nákladov - u nás máte daňový doklad automaticky
- Ako prepravím svoj hudobný nástroj?
- Objednávam si letenku prvýkrát - čo musím vedieť?
- Čo možno prepravovať v príručnej batožine
- Základné podmienky prepravy s easyJet
- Podmienky prepravy s Wizz Air
- Letíte s Ryanairom? Vyhnite sa poplatkom navyše
- Na čo treba pamätať pri lietaní s deťmi
- Ako urobiť rezerváciu na najlacnejšiu triedu?
- Môžem si poistiť storno letenky?
- Čo je etix?
- Kedy je potrebné urobiť rezerváciu letenky?
- Dokedy je potrebné uhradiť letenky?
- Čo to je garancia ceny?
- Koľko leteckých spoločností je možné na Letenky.sk rezervovať?
- V akom prípade si musím pred odletom vykonať online check-in?
- Je možné zmeniť meno v rezervácii letenky?
- Nájdem na Letenky.sk aktuálne informácie o cenách a voľných miestach v lietadlách?
- Akým spôsobom môžem platiť za letenky na Letenky.sk?
- Ako nájsť čo najvýhodnejšiu cenu pre mládežníka?
- Ako mám postupovať na letisku, ak mám CODESHARE let?
- Kto je mládežník/študent?
- Akú batožinu si môžem so sebou vziať?
- Čo je otvorená letenka?
- Je otvorená letenka lacnejšia?
- Ktorý z prepravcov určuje hmotnosté limity batožiny pri CODESHARE letoch?
- Môžem si rezervovať otvorenú letenku?
- Čo môžem zmeniť na letenke?
- Ktoré spoločnosti predávajú codeshare letenky?
- Aké dlhé medzipristátie môžem mať, aby som stíhal nasledujúci let?
- Z ktorého terminálu odlietam?
- Na ktorý terminál prilietam?
- Koľko trvá let?
- Môžem si rezervovať jedlo?
- Akým typom lietadla poletím?
- Čo je to technické medzipristátie
- Ako zistím, kde mám technické medzipristátie
- Dostanem počas letu jedlo alebo len sendvič?
- Budem mať počas letu medzipristátie?
- Koľko míľ preletím?
- Aké sú letecké aliancie?
- Môže ma letecká spoločnosť odmietnuť prepraviť, ak mám platnú letenku?
- Môj let bol zrušený. Čo teraz?
- Stratili alebo poškodili mi batožinu. Čo mám robiť?
- Môžem si so sebou zobrať psa alebo mačku?
- Môžem si so sebou zobrať športový výstroj?
- Zmeškal som let. Čo teraz?
- Na akom princípe fungujú nízkonákladové spoločnosti (low cost)?
- Musím si prečítať všeobecné obchodné podmienky?
- Mám CODESHARE let. Čo to znamená?
- Prečo vznikli CODESHARE lety?
- Ako zistím, či je môj let CODESHARE?
- Kto zodpovedá za CODESHARE let?
- Zmeškal som CODESHARE prípojný let v prestupovej destinácii. Čo teraz?
- Musím si sám pri lete s medzipristátím preložiť batožinu do podpalubia?
Stratili alebo poškodili mi batožinu. Čo mám robiť?
Potrebné je, aby ste stratu, resp. poškodenie batožiny ihneď po prílete nahlásili pri priehradke, kde sa vyzdvihujú batožiny. Strata sa nahlasuje priamo v leteckej spoločnosti alebo v stánku Straty a nálezy (Lost and Found). Nezabudnite si v tomto prípade vyžiadať písomné potvrdenie a starostlivo ho uschovajte. V žiadnom prípade neopúšťajte príletovú zónu bez uvedeného dokladu o strate alebo poškodení.
V prípade, že batožina mešká, máte nárok na zakúpenie najnevyhnutnejších potrieb, ktoré vám letecká spoločnosť preplatí, no budete potrebovať doklady o nákupe a, samozrejme, doklad o strate batožiny. Každá letecká spoločnosť má však pre tieto prípady svoje vlastné podmienky. Treba, aby ste sa vy sami svojich práv na náhradu dožadovali priamo v leteckej spoločnosti.
Ak vám stratenú batožinu doručia neskôr do miesta vášho aktuálneho pobytu, je potrebné, aby ste si ju hneď pred pracovníkom, ktorý vám ju doručil, skontrolovali a v prípade, že bola poškodená alebo vykradnutá, nechali si to od doručovateľa potvrdiť. Túto udalosť treba najneskôr do 5 dní od doručenia batožiny oznámiť leteckej spoločnosti, v opačnom prípade strácate nárok na akúkoľvek náhradu.