Call centrum
02 4445 7777
Po-Pia: 9-18:00, Sob: 10-13:00

Online rezervácia leteniek

[Folder]


Dospelý
16+
Mládežník
12 - 15 r.
Dieťa
2 - 11 r.
Kojenec
0-23mes
Archív správ

Aktuality

[Tipy na jesenné výlety! Letenky z Bratislavy a Budapešti]
16.10.2019
Tipy na jesenné výlety! Letenky z Bratislavy a Budapešti

Obdobie letných dovoleniek už pomaly skončilo, ale aj tie jesenné majú svoje čaro.

viac
[Slováci už môžu získať turistické víza do Saudskej Arábie]
14.10.2019
Slováci už môžu získať turistické víza do Saudskej Arábie

Kráľovstvo na Arabskom poloostrove bolo dlho veľkou neznámou, turistické víza začala krajina vydávať len minulý rok.

viac
[Poľská spoločnosť LOT spustí lety do San Francisca]
09.10.2019
Poľská spoločnosť LOT spustí lety do San Francisca

Poľská letecká spoločnosť LOT začne lietať medzi Varšavou a San Franciscom od 5. augusta 2020.

viac
[Poliaci už na cesty do USA víza nepotrebujú]
07.10.2019
Poliaci už na cesty do USA víza nepotrebujú

Americký prezident Donald Trump podpísal bezvízový styk pre občanov Poľska pri pobyte v krajine do 90 dní.

viac
[Ryanair od apríla 2020 ponúkne novú linku Košice – Londýn]
02.10.2019
Ryanair od apríla 2020 ponúkne novú linku Košice – Londýn

Írska nízkonákladová spoločnosť oznámila zrušenie linky Londýn (Southend) – Košice v zimnom letovom poriadku 2019/2020.

viac

Stratili alebo poškodili mi batožinu. Čo mám robiť?


Stratili alebo poškodili mi batožinu. Čo mám robiť?

Potrebné je, aby ste stratu, resp. poškodenie batožiny ihneď po prílete nahlásili pri priehradke, kde sa vyzdvihujú batožiny. Strata sa nahlasuje priamo v leteckej spoločnosti alebo v stánku Straty a nálezy (Lost and Found). Nezabudnite si v tomto prípade vyžiadať písomné potvrdenie a starostlivo ho uschovajte. V žiadnom prípade neopúšťajte príletovú zónu bez uvedeného dokladu o strate alebo poškodení.

V prípade, že batožina mešká, máte nárok na zakúpenie najnevyhnutnejších potrieb, ktoré vám letecká spoločnosť preplatí, no budete potrebovať doklady o nákupe a, samozrejme, doklad o strate batožiny. Každá letecká spoločnosť má však pre tieto prípady svoje vlastné podmienky. Treba, aby ste sa vy sami svojich práv na náhradu dožadovali priamo v leteckej spoločnosti.

Ak vám stratenú batožinu doručia neskôr do miesta vášho aktuálneho pobytu, je potrebné, aby ste si ju hneď pred pracovníkom, ktorý vám ju doručil, skontrolovali a v prípade, že bola poškodená alebo vykradnutá, nechali si to od doručovateľa potvrdiť. Túto udalosť treba najneskôr do 5 dní od doručenia batožiny oznámiť leteckej spoločnosti, v opačnom prípade strácate nárok na akúkoľvek náhradu.

© 1998-2016. Všetky práva vyhradené.          Všeobecné obchodné podmienky  |  Ochrana údajov  |  Kontakt

IATA accredited agent