Call centrum
02 4445 7777
PO-PIA: 9:00-17:00, SO-NE: zatvorené

Online rezervácia leteniek

[Folder]


Dospelý
16+
Mládežník
12 - 15 r.
Dieťa
2 - 11 r.
Kojenec
0-23mes
Archív správ

Aktuality

[Sú turbulencie nebezpečné a čo ich vlastne spôsobuje?]
06.07.2020
Sú turbulencie nebezpečné a čo ich vlastne spôsobuje?

Lietanie patrí k najbezpečnejším spôsobom cestovania. Niektorým ľuďom však lietanie znepríjemňuje strach, a to najmä z turbulencií, preto si o nich v dnešnom článku povieme viac - ako vznikajú a či sú pre cestujúcich nebezpečné. Podrobnosti vám prezradí pilot leteckej spoločnosti British Airways, Steve Allright, ktorý počas svojej kariéry zažil už mnoho turbulencií.

viac
[Stiahnite si našu novú aplikáciu Pelipecky!]
18.06.2020
Stiahnite si našu novú aplikáciu Pelipecky!

Po mesiacoch dlhého vývoja, vylepšovania a testovania je konečne tu - úplne nová aplikácia Pelipecky! Priatelí sa s vaším iPhonom i Androidom, spája to najlepšie, čo v Pelikáne máme a pridáva i niekoľko noviniek. Vyskúšajte ju aj vy!

viac
[Cestovanie a koronavírus: Čo na to európske nízkonákladovky?]
26.03.2020
Cestovanie a koronavírus: Čo na to európske nízkonákladovky?

Zmeny a obmedzenia neobišli ani európske nízkonákladové letecké spoločnosti.

viac
[Emirates ruší lety z Viedne]
23.03.2020
Emirates ruší lety z Viedne

Dubajská letecká spoločnosť ruší lety až do konca júna 2020.

viac
[Obmedzenia hlási už aj viedenský Schwechat]
19.03.2020
Obmedzenia hlási už aj viedenský Schwechat

Po vzoroch viacerých letísk aj viedenské letisko vstupuje do núdzového režimu.

viac

Stratili alebo poškodili mi batožinu. Čo mám robiť?


Stratili alebo poškodili mi batožinu. Čo mám robiť?

Potrebné je, aby ste stratu, resp. poškodenie batožiny ihneď po prílete nahlásili pri priehradke, kde sa vyzdvihujú batožiny. Strata sa nahlasuje priamo v leteckej spoločnosti alebo v stánku Straty a nálezy (Lost and Found). Nezabudnite si v tomto prípade vyžiadať písomné potvrdenie a starostlivo ho uschovajte. V žiadnom prípade neopúšťajte príletovú zónu bez uvedeného dokladu o strate alebo poškodení.

V prípade, že batožina mešká, máte nárok na zakúpenie najnevyhnutnejších potrieb, ktoré vám letecká spoločnosť preplatí, no budete potrebovať doklady o nákupe a, samozrejme, doklad o strate batožiny. Každá letecká spoločnosť má však pre tieto prípady svoje vlastné podmienky. Treba, aby ste sa vy sami svojich práv na náhradu dožadovali priamo v leteckej spoločnosti.

Ak vám stratenú batožinu doručia neskôr do miesta vášho aktuálneho pobytu, je potrebné, aby ste si ju hneď pred pracovníkom, ktorý vám ju doručil, skontrolovali a v prípade, že bola poškodená alebo vykradnutá, nechali si to od doručovateľa potvrdiť. Túto udalosť treba najneskôr do 5 dní od doručenia batožiny oznámiť leteckej spoločnosti, v opačnom prípade strácate nárok na akúkoľvek náhradu.

© 1998-2016. Všetky práva vyhradené.          Všeobecné obchodné podmienky  |  Ochrana údajov  |  Kontakt

IATA accredited agent