Call centrum
02 4445 7777
PO-PIA: 9:00-17:00, SO-NE: zatvorené

Ako vybaviť pracovnú cestu za pár minút a na nič nezabudnúť

14.12.2014
« späť
uvodny-obrazokc.JPG

Idete na pracovnú cestu do zahraničia a chcete vybaviť všetko potrebné rýchlo, jednoducho a pod jednou strechou? Potom je pre vás naša stránka ideálne miesto.

Aby ste pri vybavovaní služobnej cesty využili potenciál našej stránky naplno, pripravili sme si pre vás pár tipov pre lepšiu orientáciu v ponuke jej služieb. Ak budete postupvať podľa našich rád, vybavenie služobnej cesty vám zaberie minimum času.

NA ČO NEZABÚDAŤ PRI PLÁNOVANÍ PRACOVNEJ CESTY

Aby všetky rokovania, ktoré vás v zahraničí čakajú prebehli podľa harmonogramu, odporúčame dôkladne si naplánovať:

  • čas odletu, príletu do destinácie (v prípade letov s prestupmi vybrať ten, čo vám zaberie najmenej času pri čakaní na nadväzujúci let), včasný a pohodlný príchod na letisko,
  • ubytovanie v meste, kde vás rokovanie čaká,
  • spoľahlivý presun z príletového letiska do hotela s čo najviac vyhovujúcimi službami,
  • rozvrhnúť si rokovania, stretnutia s firemnými partnermi,
  • zosúladenie rozvrhu so zahraničnými kolegami,
  • z dôvodu komfortu nezabudnite aj na  trochu času nazvyš, aby ste si stále zachovali váš status profesionála.

Na stránke letenky.sk si môžete všetko potrebné zabezpečiť v krátkom čase a v pohodlí domova, či z vašej kancelárie, príp. o to požiadať vašu asistentku.

 

REZERVÁCIA LETENKY

Letenky môžete cez náš portál rezervovať 24-hodín denne, 7 dní v týždni a za výborné ceny. Poskytujeme služby všetkých leteckých spoločností, takže môžete odlietať z hociktorého letiska na svete.

Vybrať si môžete medzi ekonomickou a biznis triedou.

Letenky si vybavíte buď samostatne online, alebo pomocou nášho zákazníckeho centra – telefonicky či mailom.

Radi vám poradíme, ako si naplánovať čas príletu tak, aby ste mali dostatok priestoru na prípravu na pracovné stretnutie a aby ste vašu pracovnú cestu v zahraničí absolvovali s dostatočným pohodlím.
 

Voľba batožiny

Pri výbere letenky myslite aj na batožinu. Je dobré vedieť, koľko vecí si budete potrebovať so sebou vziať. Ak by vám stačila príručná batožina, odporúčame vám prečítať si náš článok o tom, čo možno so sebou brať na palubu.

Váhové aj rozmerové limity batožín do podpalubia podľa leteckých prepravcom sme pre vás spracovali v tomto článku.

 

PARKOVANIE PRI ODLETOVOM LETISKU

Najpohodlnejšia je pre väčšinu ľudí cesta na letisko vlastným vozidlom, ktoré má každý prispôsobené svojim potrebám. Preto sprostredkúvame možnosť parkovania pri nasledovných letiskách:

 

Doručenie parkovacích kariet:

  • parkovacie karty pri letiskách v Bratislave a v Prahe vám budú doručené do emailu v deň pripísania úhrady za parkovaciu kartu na náš účet,
  • parkovacia karta pri letisku vo Viedni vám bude doručená poštou v priebehu 1 – 3 pracovných dní.

Parkovacie karty zakúpené cez náš portál ponúkame za zvýhodnené ceny.

Viac si o parkovaní pri týchto letiskách a možnosti rezervácie prečítajte v tomto článku.

 

PRENÁJOM AUTA V CIELI VAŠEJ CESTY

Pohodlný a včasný príchod do hotela či na rokovanie vám môže zabezpečiť aj prenájom auta v cieľovej destinácii, ktorý si vybavíte ešte pred odletom. Aj túto službu si môžete zariadiť cez našu stránku.

Vyberiete si:

  • štát a miesto vášho pobytu,
  • miesto vyzdvihnutia vozidla
  • konkrétny termín, na ktorý chcete mať auto prenajaté,
  • typ vozidla podľa vašich predstáv.

 

UBYTOVANIE

Oddych v príjemnom prostredí, kvalitný spánok a komplexný balík uspokojivých hotelových služieb je základom pre vaše plnohodnotné fungovanie počas každého jedného dňa vašej služobnej cesty.
U nás si môžete vybrať hotel presne podľa vašich špecifických kritérií.

Vybrať si môžete:

  • polohu hotela, ktorá by mala byť v blízkosti miesta rokovania s partnermi,
  • typ stravovania,
  • kategóriu hotela,
  • typ izby

Každú jednu vašu požiadavku navolíme tak, aby hotel zodpovedal všetkým vašim požiadavkám.

Naša spoločnosť má v ponuke množstvo kvalitných hotelov za výborné ceny, z ktorých si určite vyberiete. Pokiaľ sa vám nechce hľadať, máte možnosť požiadať o vypracovanie ponuky už priamo pri kúpe letenky, príp. aj dodatočne. Následne vás bude kontaktovať naša pracovníčka a tá vám zašle ponuku presne na mieru.

POISTENIE

Počas zahraničnej cesty alebo pred ňou sa môžu vyskytnúť  problémy, ktoré sa dajú finančne kompenzovať vhodnou voľbou poistenia.

Preto poskytujeme iba služby renomovaných poisťovní, s ktorými spolupracujeme už niekoľko rokov.

Ponúkame:

 

VÍZA

Môže s stať, že pri niektorej z vašich pracovných ciest budete potrebovať víza, preto myslíme aj na túto možnosť a ponúkame vybavenie víz do niektorých krajín. Určite nezabúdajte na to, že na vybavenie treba viac času, a preto sa ozvite čo najskôr pred plánovaným odchodom.

Stačí, ak vyplníte formulár a naše pracovníčky vás budú  informovať, aké podklady a dokumenty je nutné predložiť a aký bude ďalší postup.

 

NAŠA PONUKA PRE FIRMY

Každú jednu službu vám, samozrejme, môžeme vyfakturovať na vašu firmu, aby ste nemali problém s dokladovaním služobnej cesty u vašej účtovníčky. Viac si o tejto možnosti prečítajte tu.

Ak máte vy alebo vaša asistentka akékoľvek otázky, pýtajte sa. K dispozícii je naše zákaznícke centrum, ktorého pracovníci vám pomôžu s výberom leteniek aj ostatných doplnkových služieb.
V prípade dlhodobejšieho záujmu o poskytovanie našich služieb pre vašu firmu môžete kontaktovať nášho kolegu, ktorý s vami preberie všetky dostupné možnosti.

Tešíme sa na našu budúcu spoluprácu!



© 1998-2016. Všetky práva vyhradené.          Všeobecné obchodné podmienky  |  Ochrana údajov  |  Kontakt

IATA accredited agent