Call centrum
02 4445 7777
PO-PIA: 9:00-17:00, SO-NE: zatvorené

ČSA sa prebúdzajú k životu

06.12.2012
« späť
ilustračná foto
ilustračná foto

Po trojročnej pauze prichádza letecká spoločnosť ČSA s ponukou vlastných diaľkových letov. Tieto by mali smerovať do juhokórejského Soulu.

Flotila spoločnosti sa rozšíri o Airbus A330, ktorým bude nová pravidelná linka operovaná. Vďaka tomuto kroku bude možné posilniť aj codeshareovú spoluprácu s Korean Air pri operovaní liniek z Prahy cez Soul na Ďaleký východ. Aj klienti Korean Air takisto budú môcť využiť lety ČSA z Prahy ďalej do Európy.

Philippe Moreels, prezident ČSA hovorí, že od začiatku reštrukturalizácie analyzujú východný trh a hľadajú cestu rozvoja týmto smerom. Podľa jeho slov je budúcnosť leteckého biznisu napojená na Áziu Na základe codeshareovej spolupráce s Etihad Airways spustili ČSA pre rokom linku do Abú Dhabi a takisto na základe tejto spolupráce operujú linky cez Abú Dhabi do juhovýchodnej Ázie a Afriky. Spoločný projekt bol a je úspešný, a preto sa rozhodli skúsiť takouto formou spolupracovať aj s Korean Air a podporiť lety smerujúce na Ďaleký východ a Tichomoria a aj opačne spojiť tieto oblasti s Prahou a Európou.

Airbus A330 smerujúci z Prahy do Soulu lietať každú sobotu a nedeľu a zo Soulu v nedeľu a v utorok. ČSA a Korean Air budú vzájomne zdieľať svoje kódy. Tým, že príde k zladeniu odletových príletových časov získajú pražskí cestujúci možnosť využiť lety zo Soulu do Japonska, Číny a Tichomoria.  

Pri niektorých letoch plánujú ČSA zvýšiť frekvenciu, pôjde o lety do Berlína, Dusseldorfu, Hamburgu, Kodane, Milána,  Štokholmu, Varšavy, do Nižného Novgorodu a i.

V letovom poriadku ČSA pribudne Brisbane, Singapure a Nairobi, ktoré budú operované na základe spolupráce s Etihad Airways.

Lety to pobaltských krajín budú zase operované airBalticom na základe ďalšej codeshareovej  spolupráce. V letnom letovom  poriadku budú teda ČSA ponúkať linky do 40 miest.

Podmienkou reštrukturalizácie bolo aj zúženie flotily na dvojtypovú, ta tak budú ČSA vlastniť len lietadlá typu Airbus a ATR.

Philippe Moreels sa nádeja, že leto by mohlo pre spoločnosť priniesť fázu opatrného rozvoja.


Podobné články


© 1998-2016. Všetky práva vyhradené.          Všeobecné obchodné podmienky  |  Ochrana údajov  |  Kontakt

IATA accredited agent