Call centrum
02 4445 7777
Po-Pia: 9-18:00, Sob: 10-13:00

Výhodné služby Wizz Airu pre cestujúcich

01.06.2011
« späť
wizz_air_logo.jpg

Stáva sa vám, že na poslednú chvíľu musíte zmeniť svoj let? Dátum, čas alebo dokonca trasu? Letecká spoločnosť Wizz Air prišiel s novou službou Wizz Flex, ktorá vám môže ušetriť kopec starostí aj peňazí.

Zakúpením služby Wizz Flex je možné až do 3 hodín pred odletom zmeniť let koľkokrát len chcete. Výhodou je, že vám nebude účtovaný poplatok za zmenu. Musí sa však doplatiť rozdiel v cene letu. Túto službu nie je možné uplatniť pri zmene mena alebo pri skupinových rezerváciách.

 

 

Wizz Flex si môžete zakúpiť pri rezervácii jediným kliknutím. Ak ste si teda túto službu zakúpili a ste nútení zmeniť váš let, je nutné zmenu vykonať podľa modulu pre zmeny, aby ste vstúpili dovnútra svojej rezervácie.

 

 

Ďalšou službou je „záruka pri meškaní“ – ak mešká váš let o viac ako 2 hodiny, tak Wizz Air vám dá kredit vo výške cca okolo 110 € na pasažiera, ktorým môžete zaplatiť akýkoľvek let a doplnkové produkty tejto leteckej spoločnosti.

 

 

Podmienky pre využitie danej služby sú stanovené. Oneskorenie je vypočítane na základe času príletu lietadla, musíte byť registrovaným klientom Wizz Airu, kde vám bude vytvorený účet, kredit je v platnosti 365 dní od jeho prijatia, peniaze sa pripíšu na tento účet do 7 dní odo dňa meškajúceho letu a je tu zahrnuté i meškanie z dôvodu zlého počasia či stávky. Záruka však neplatí pri letoch operovaných divíziou Wizz Air Ukrajina a Wizz air Bulharsko, a tiež táto záruka nie je platná pri oneskorených letoch, o ktorých boli cestujúci informovaní viac ako 48 hodín pred odletom.

 

 

Službu pri meškaní si takisto môžete zakúpiť pri rezervácii letenky jedným  kliknutím alebo i dodatočne online, tj. pridaním služby alebo pomocou call centra. Najneskôr však 2 dni pred odletom.

 

 


Podobné články


© 1998-2016. Všetky práva vyhradené.          Všeobecné obchodné podmienky  |  Ochrana údajov  |  Kontakt

IATA accredited agent