Call centrum
02 4445 7777
Po-Pia: 9-18:00, Sob: 10-13:00

Online rezervácia leteniek

[Folder]


Dospelý
16+
Mládežník
12 - 15 r.
Dieťa
2 - 11 r.
Kojenec
0-23mes
Archív správ

Aktuality

[Ryanair chystá nové lety z Mostaru]
21.08.2019
Ryanair chystá nové lety z Mostaru

Vláda kantónu Hercegovina-Neretva v Bosne a Hercegovine prejavila záujem poskytnúť finančnú pomoc na spustenie letov spoločnosti Ryanair z Mostaru.

viac
[Austrian Airlines zaznamenal nárast cestujúcich]
19.08.2019
Austrian Airlines zaznamenal nárast cestujúcich

Rakúsky národný letecký prepravca má dôvod na úspech, čísla tento rok stúpajú.

viac
[Poľská letecká spoločnosť LOT bude lietať z Budapešti do Soulu]
14.08.2019
Poľská letecká spoločnosť LOT bude lietať z Budapešti do Soulu

Zaujímavá novinka v ponuke poľského dopravcu! Od 22. septembra 2019 budú do hlavného mesta Južnej Kórey lietať linky z Budapešti až trikrát týždenne.

viac
[EasyJet spustí linku na trase Praha – Londýn Luton]
12.08.2019
EasyJet spustí linku na trase Praha – Londýn Luton

Britská nízkonákladová letecká spoločnosť easyJet oznámila novú priamu linku medzi Letiskom Václava Havla v Prahe a letiskom Londýn Luton.

viac
[Wizz Air ponúkne linku z Bratislavy do ukrajinskej Odesy]
07.08.2019
Wizz Air ponúkne linku z Bratislavy do ukrajinskej Odesy

Maďarská nízkonákladová spoločnosť Wizz Air bude od novembra prevádzkovať toto letecké spojenie dvakrát týždenne.

viac

Môj let bol zrušený. Čo teraz?


Môj let bol zrušený. Čo teraz?

V prípade, že váš let bol zrušený v dostatočnom časovom predstihu, túto skutočnosť vám oznámi agent call centra. Zároveň vám ponúkne možné náhradné riešenia. Alebo sa môžete túto nepríjemnú skutočnosť dozvedieť až priamo na letisku. V tom prípade je najlepší a najrýchlejší spôsob, že sa dohodnete o náhradnom lete alebo o refundácii priamo na letisku v stánku leteckej spoločnosti.

Pri zrušenom lete sa vždy postupuje individuálne, podľa pokynov leteckej spoločnosti. Zvyčajne vám letecká spoločnosť ponúkne iný náhradný let. Ak s náhradným letom nebudete súhlasiť, bude v iných časoch( časový rozdiel minimálne 3 hodiny oproti pôvodnej letenke) alebo dátume, máte nárok na vyžiadanie sumy za nepreletenú časť letenky. Môže sa stať, že letecká spoločnosť nemá iné náhradné riešenie, vtedy vám zvyčajne ponúkne vrátenie plnej sumy.

© 1998-2016. Všetky práva vyhradené.          Všeobecné obchodné podmienky  |  Ochrana údajov  |  Kontakt

IATA accredited agent