Call centrum
02 4445 7777
PO-PIA: 9:00-17:00, SO-NE: zatvorené

Online rezervácia leteniek

[Folder]


Dospelý
16+
Mládežník
12 - 15 r.
Dieťa
2 - 11 r.
Kojenec
0-23mes
Archív správ

Aktuality

[Sú turbulencie nebezpečné a čo ich vlastne spôsobuje?]
06.07.2020
Sú turbulencie nebezpečné a čo ich vlastne spôsobuje?

Lietanie patrí k najbezpečnejším spôsobom cestovania. Niektorým ľuďom však lietanie znepríjemňuje strach, a to najmä z turbulencií, preto si o nich v dnešnom článku povieme viac - ako vznikajú a či sú pre cestujúcich nebezpečné. Podrobnosti vám prezradí pilot leteckej spoločnosti British Airways, Steve Allright, ktorý počas svojej kariéry zažil už mnoho turbulencií.

viac
[Stiahnite si našu novú aplikáciu Pelipecky!]
18.06.2020
Stiahnite si našu novú aplikáciu Pelipecky!

Po mesiacoch dlhého vývoja, vylepšovania a testovania je konečne tu - úplne nová aplikácia Pelipecky! Priatelí sa s vaším iPhonom i Androidom, spája to najlepšie, čo v Pelikáne máme a pridáva i niekoľko noviniek. Vyskúšajte ju aj vy!

viac
[Cestovanie a koronavírus: Čo na to európske nízkonákladovky?]
26.03.2020
Cestovanie a koronavírus: Čo na to európske nízkonákladovky?

Zmeny a obmedzenia neobišli ani európske nízkonákladové letecké spoločnosti.

viac
[Emirates ruší lety z Viedne]
23.03.2020
Emirates ruší lety z Viedne

Dubajská letecká spoločnosť ruší lety až do konca júna 2020.

viac
[Obmedzenia hlási už aj viedenský Schwechat]
19.03.2020
Obmedzenia hlási už aj viedenský Schwechat

Po vzoroch viacerých letísk aj viedenské letisko vstupuje do núdzového režimu.

viac

Môj let bol zrušený. Čo teraz?


Môj let bol zrušený. Čo teraz?

V prípade, že váš let bol zrušený v dostatočnom časovom predstihu, túto skutočnosť vám oznámi agent call centra. Zároveň vám ponúkne možné náhradné riešenia. Alebo sa môžete túto nepríjemnú skutočnosť dozvedieť až priamo na letisku. V tom prípade je najlepší a najrýchlejší spôsob, že sa dohodnete o náhradnom lete alebo o refundácii priamo na letisku v stánku leteckej spoločnosti.

Pri zrušenom lete sa vždy postupuje individuálne, podľa pokynov leteckej spoločnosti. Zvyčajne vám letecká spoločnosť ponúkne iný náhradný let. Ak s náhradným letom nebudete súhlasiť, bude v iných časoch( časový rozdiel minimálne 3 hodiny oproti pôvodnej letenke) alebo dátume, máte nárok na vyžiadanie sumy za nepreletenú časť letenky. Môže sa stať, že letecká spoločnosť nemá iné náhradné riešenie, vtedy vám zvyčajne ponúkne vrátenie plnej sumy.

© 1998-2016. Všetky práva vyhradené.          Všeobecné obchodné podmienky  |  Ochrana údajov  |  Kontakt

IATA accredited agent